نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

نقد و بررسی فلم «سورنجان» در کانال آی فیلم 2

به گزارش آی فیلم 2، فلم سینمایی «سورنجان» به کارگردانی «محمدرضا رسولی» و تهیه کنندگی «هادی علی محمدی» شنبه 9 قوس(آذر) ساعت 19:45 به وقت تهران ، 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«سورنجان» محصول سال 1396 خورشیدی نخستین اثر بلند «محمدرضا رسولی» است که هر یک از شخصیت های آن، داستان ناگفته ای دارند و مخاطب را تا پایان فلم درگیر فراز و فرودهای روایت های خود می کنند.

این فلم ماجرای سه هم‌دانشگاهی را روایت می کند که بعد از سال ها و در حالی که ازدواج کرده‌اند، در خانه‌ای مرموز با همدیگر ملاقات می‌کنند و در این خانه قدیمی رازهای گذشته برملا می‌شود.  

در این فلم «میلاد کی مرام»، «بهدخت ولیان»، «مهدخت مولایی» و «امیربهادر اورعی» به ایفای نقش پرداخته اند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌های سازندگان آن آشنا شوند.

این برنامه شنبه ها ساعت 19:45 شام به وقت تهران ، 20:45 به وقت کابل و 21:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

م ح / ح ح

این مطلب را به اشتراک بگذارید